here I am.

My photo
hai, i'm Najwa Faeizah . Live in Neverland . In a relationship with Peter Pan . Jelly ?

Friday 24 February 2012

dear tears :(

oh god. mau dekat 2 bulan aku jarang contact sama c ridzwan. guess what? im totally miss him. sangat sangat rindu dia. banyak cubaan kalau jarang contact sama dia. ramai unknown number contact aku, ramai orang kacau-kacau aku. ergh. i need you hby! hari sabtu baru kena bagi phone dia. itupun kadang-kadang malam baru dapat contact. then hari ahad dapat laaa calling-calling. tapi ndaa lama :( jam8 malam hari ahad mesti bagi balik phone. gantung weh. now, i was crying crying crying and crying :'( aku betul-betul rindu dia.

alhamdulillah, aku masih setia sama dia. 29hb ne monthsarry kami 4bulan. 4bulan? macam setahun sejaa rasa dia. macam lama sudah aku couple dengan dia. haha. 17hb mac ne dia pulang dari plkn. yeahh. ndaa lama lagi kan kan kan? yeah. lama lagi :( uwaaa. sengsara eh. jealous aku tengok orang yang couple-couple di facebook tu. haihh -,- sabar wa sabar.

iloveyou sayang. imissyou sayang. ineedyou sayang :(


hug.kiss.love from : Najwa Faeizah.

No comments:

Post a Comment