here I am.

My photo
hai, i'm Najwa Faeizah . Live in Neverland . In a relationship with Peter Pan . Jelly ?

Thursday 15 March 2012

oh, boringnyaaa -,-

hey guys! lama suda tidak update blog. ngehehe. i miss my spongy blog. see? the yellow one, my blog's name. kenapa spongy? sebab tadi aku boring, so try-try laa lukis spongebob. ehhh, lebih 10 keping kertas sudah aku lukis gambar spongebob. haha. boring nyaa hidup aku. tiada orang text aku ;( hmmmmm. ok shuh! bida sedih-sedih ne. guys, now aku d rumah aunty aku. d inanam. boring kan d rumah. sengsara aku weh. itu najwa ini najwa. semua kerja d rumah tuu aku yang buat. kemarin, ayah aku cakap 'najwa, buatkan ayah nestum. lepas tu buatkan ayah maggie, lepas tuu, ambilkan ayah punya phone n spek d bilik' ergh. see? bukan alang-alang. my god. nasib ayah aku. then time aku buat benda tu, muka aku murung seja. like my mother said, 'muka macam kena tampar malaikat'. haha! bukan apa, penat suda mau pura-pura senyum jadi orang gaji tapi sebaliknya, menyakitkan hati. so, terus laa buat muka murung kan? yeah me. okay, i've got to go. aunty aku ada masak maggie kari. chow babe! :)


hug.kiss.love from : Najwa Faeizah.

No comments:

Post a Comment