here I am.

My photo
hai, i'm Najwa Faeizah . Live in Neverland . In a relationship with Peter Pan . Jelly ?

Thursday 26 January 2012

dups-daps.



ok. seriously, ini muka 2011. huha. look ugly right? whatever -.- yang penting aku besyukur sebab Allah sudah kurniakan muka yang begini kat aku. syukur Alhamdulillah :) so. now aku nak share serba sedikit tentang aku.

hey. nama penuh aku Najwa Faeizah binti Malai Ali. dengar-dengar laa kan, nama aku yang Najwa tuu parents aku yang pilih. then yang Faeizah tuu imam entah mana yang pilih tuu nama untuk aku. woahh. sampai imam pun boleh bagi nama kat aku. terharu sikit siot :) aku lahir pada tarikh 18.10.1996. so thats mean, aku sudah 16tahun. tua suaa baa. yang penting, lepasan PMR woii. bebas :) aku lahir di rumah ibu aku. yalaa. takkan mau lahir di rumah kaling -.-'. bukan macam kamu lahir di hospital :) huha. nickname aku pula, Najwa. sometimes, kawan-kawan aku panggil aku wawa. aku suka makan nasi lemak yang nenek/ibu aku selalu buat. gempak! n aku suka minum milo ping/milo ais. asal pegi restoran, asyik order tuuuu sejaa. *jangan hairan -.-'* aku selalunya kalau stres, memang melantak pegi makan laaa. lantak laa gemuk. idc. tapi kadang-kadang tuu, ak ndaa la makan. aku tidur :) woah. sedap tidur 24jam. gilaa mampos! ndaa la. paling-paling pun tidur 5jam macam tuu :) haha.

ok, im done. ndaaa boleh gtau banyak-banyak. nanti takut secret terbongkar :) byee guys. mau online facebook dulu. chowsinchi.

hug.kiss.love from me : Najwa Faeizah.

No comments:

Post a Comment