here I am.

My photo
hai, i'm Najwa Faeizah . Live in Neverland . In a relationship with Peter Pan . Jelly ?

Saturday 4 February 2012

Pak Musa juara jooo :)

hey guys! okay, now aku mahu story pasal rumah sukan. weee. actually, tahun ne aku just ikut lontar peluru sejaa. acara padang. acara balapan contoh yang lari-lari tuu, aku malas mahu ikut. bukan apa, badan aku berat. hehe. lari tuu memang boleh lari. tapi kalau sudah berat badan, datang laaa ampus. seh. banyak nyaa alasan engkau! mahu tahu apa alasan yang aku bagi sama cikgu bila kena suruh ikut acara balapan? this :

1. cikgu, aku ada ampus.
2. cikgu, ayah aku ndaa suruh ikut lari-lari.
3. cikgu, badan aku berat. nanti kalau belari, jatuh plus lambat. kalah laa.
4. cikgu, kan ramai lagi atlet. so, aku ndaa payah laa ikut.


hah! siot nyaaaa. pemalas tu baaa. haha. tapi yang sebetulnya laaa. buat apa mau menipu cikgu kan? ndaa berkat ilmu. nanana. hari rabu bersamaan 1.2.2012 start sudah sukan. acara awal pagi tuu acara padang. acara lontar peluru untuk PA. tahu apa tuu PA kan? dude, perempuan A laa. bawah 18tahun. so, semangat aku. fuhh. sampai melompat-lompat lagi. *ok tipu* haha. kami just kena bagi 3 percubaan. 3 sejaa? mahu jugaa aku cuba sampai 10 kali. siuk! so, lets start the competition! percubaan 1&2 tuu, aku pass laaa. nasib ndaa batal. sekali percubaan 3, naah. batal joooo! eee. geram aku. aku netau pula ndaa boleh keluar garisan selepas melontar :( sedih. ergh. malas mau cerita pasal tuu. terus terang, ak kalah. tiada dapat pingat -,- yang penting, usaha :) kebesokkannya, aku ndaa sekolah okay. aku malas. cause aku tiada acara time tuu. balik jam 4 petang. Ya Allah, lamanyaaaa -.-' hari jumaat last sukan. yeahh,semangat! harapan aku tersangat sangat laaa tinggi agar Pak Musa juara tahun ne. bukan apa, pak musa ndaa pernah menang. paling-paling pun nombor 2,3,4. uwaaaaa! aku datang pegi sch jam 6.40. yeah. good girl datang awal -,- tunggu punya tunggu sampai jam 11, akhirnya! jam 11 sudah. ndaa sabar mau tahu siapa juara. tapi sebelum tuu, ketua guru rumah sukan kami sudah bagi signal. dia bilang, 'nanti kalau rumah pak musa kena sebut, buang topi' tapi kami dungu ndaaatau apa-apa. haha. lepas tuuu, kena umum bagi acara-acara kecil yang dapat johan macam perbarisan, olahragawan, olahragawati. gitu-gitu laaaa. finally, kena umumkan this :

rumah mat salleh (merah) ditempat yang keempat. rumah antanom (biru) ditempat yang ketiga. rumah tun mustapa (hijau) ditempat yang kedua. woahhh. time tuu aku & kawan-kawan yang lain memang teriak berabis laaaa. bangga siot. rumah pak musa (kuning) ditempat yang pertama. johan! juara! yeahhhhhhhh. memang banyak topi hilang time tuuuu -.-' haha. apa boleh buat. happy ending laa katakan. fuhh :)

hug.kiss.love from me : Najwa Faeizah.

No comments:

Post a Comment