here I am.

My photo
hai, i'm Najwa Faeizah . Live in Neverland . In a relationship with Peter Pan . Jelly ?

Thursday 1 March 2012

i lovee you, Besties ;)

heyy. entry aku sekarang mau bagitau about my besties. mereka-mereka ialah Bibie, Biebie and Iqha. huha.i heart them so damn much. dorang orang ketiga yang aku paling sayang. yang pertama, Allah. kedua keluarga aku. hee. kira okayy laa orang ketiga kan? ;) first. masa budak-budak dulu. besties aku lain. masa tadika, kawan aku si Nabihah, Noi, Kay. ehh, tiga orang jugaa kan? *weird. pernah time tuu kan, kami pulang dari tadika. kami jalan sama-sama. kaki mesti serentak dari kiri. haha. then tiba-tiba, ada kambing di belakang kami. aku lupaaa sudah apa kami buat time tuu kambing di belakang --' yang penting, kami kena kejar oleh itu kambing. kalau satu sejaaa tuu kambing, ndapa la kan? ini? fuhh. banyak nyaa kambing time tuu --' kami lagi masih budak-budak masa tu. haha. terus trauma kalau tengok kambing --' haha. aku ingat moment tu sampai sekarang. aku rindu sangat-sangat sama dorangg ;( maigadd. okayy stop. mau story pasal besties aku yang sekarang. first, aku kenal biebie dulu. kami satu kelas time tahun1-tahun6. hehe. best gilaa kalau bekawan dengan dia. ndaa boring kalau jumpa dia. ngee. aku sayang kau biebie. muahmuah ;) second, aku kenal si bibie. aku lupaa macam mana kami first-first bekawan. uwaaaa. aku rasa, time dia pindah di sekolah aku time tahun5. haaaa. kalau ndaa silap laa. bekawan sama dia? best baa. haha. muka dia macam cina-cina sikit. sikit sejaaa ;) hee. paling aku ingat moment kami, kalau mau pj sejaa, mesti kami tukar baju sama-sama. awww. haha. best laa kan bekawan sama anak guru ne ;) haaaa. aku sayang kau juga bibie. muahmuah ;) last, aku kenal iqha. best jugaa bekawan sama si iqha ne. banyak gosip sama dia. harharhar. naa, sayang kau juga qha! muahmuah ;) time kami form1 di SMK.Takis. aku, bibie and biebie sama-sama pegii sch tu. budak baru laa katakan. mana tau belok-belok itu sekolah. nanti sesat, naaah --' okayy. lepas tuu kami kena bagi-bagi kelas. malangnyaa, si bibie and biebie masuk kelas A. aku masuk kelas B. errghhhh -...- si iqha pun masuk kelas A. tapi time tuu belum lagi kenal si iqha tu. just kenal begitu sejaa. sudah lama-lama sekolah situ, naaa, rapat laa kami. even ndaa satu kelas. haha. kalau dulu, time form 2, makin renggang sudah hubungan kami. ndaa suda kami rapat. aku makin sombong. yeahh, aku jahat --' sebab bekawan sama orang yang ndaa tentu arah. bodohnya aku kan? time senang, aku lupa dorang. time susah, baru aku ingat dorang. ergh. bodohnya kau Najwa --' im sorry besties. tapi alhamdulillah, now kami makin rapat ;) kami form4 sudah. heh, lama sudah aku hidup. thanks Allah ;) now, aku sekelas sama si bibie di kelas B. iqha and biebie di kelas A. hee. aku sejaa yang kekal kelas B. wink*  aku rindu kamu ;( rindu mau begurau senda. rindu mau begosip-gosip sama kamu. haha. bongok jahat --' anyway, i love you guys. muahmuah ;)



hug.kiss.love from : Najwa Faeizah.

No comments:

Post a Comment