here I am.

My photo
hai, i'm Najwa Faeizah . Live in Neverland . In a relationship with Peter Pan . Jelly ?

Thursday 5 April 2012

curang? scandal? break? yeah -,-

nampak tajuk aku tu? yeah. bunyinya kira-kira sedih,marah or gembira tu? actualy, aku pun tidak tahu perasaan aku sekarang. bercampur-baur ;) here, semalam aku texting dengan dia. tupp tupp, aku tertidur. bukan sengaja! then jam 1.48 pagi dia text aku 'oi'. then aku terbangun. lepas tu aku terus call dia then say 'im sorry. bby tetidur tadi. sorry sorry sangat.' lepas tu dia cakap 'hm ba ba. bby tidur laa.' terus end call. errrr. memang dia marah kalau begitu gaya dia. see? aku sudah minta maaf. aku tidak sengaja baa. mata ne mau tutup. macam juga kan? ;( yeah. dulu kau cakap, 'senang laa mahu minta maaf, tapu perasaan orang tidak pandai jaga'. what? heh -,- dia suka besar-besarkan hal kecil. sedangkan nabi muhammad S.A.W memaafkan umatnya, ini lagi dia? eeeee, then lepas end call tu aku terus text dia 'hby im sorry. tidak sengaja baaa mau tetidur tu. jangan marah k? tapi no respon from him. sempat lagi aku call dia. but no answer. then tadi pagi jam 11. aku text dia 'morning ;) bangun sudah kaa sayang?' as usual, no respon ;) haha. sekarang aku ketawa sendiri. sedar tidak sedar, aku macam orang bodoh. kan? text sendiri-sendiri, call sendiri-sendiri. macam orang gila. aku ras waras lagi orang gila tu dari aku kan? bukan? oh, my fault -,- orang gila memang tidak waras. aku, masih waras ;) hehe. then tadi aku online facebook, tengok profile dia. then ada laaa gambar kena tag oleh seorang perempuan :) then aku tengok-tengok komen dorang tu, ehem ehem, macam ada something. kamu faham-faham laa apa tu k ;) then aku logout. aku online fb dia pulak. aku cek d inbox. yeah. ada simbol 'LOVE' di situ. perempuan tu ex dia sebenarnya. well, ex kan? lama kenal. yang aku ne, baru 5bulan lebih. yang ex dia tuu, betahun-tahun sudah dia kenal. maybe, hati dia sesuai dengan ex dia tuu kali ;) haih -,- aku tidak tahu mahu buat apa lagi sebenarnya. sekarang, aku yakin 100%. aku lepaskan dia ;') tidak kira dia ada scandal atau tidak. hati aku tidak boleh percaya sama dia sudah. buat apa mahu berhubungan kalau diri saling tidak mempercayai kan? 'let him be' bilang kawan aku. 'buat apa kau mahu bubut dia.just leave him' bilang kawan aku lagi satu. yeah, so now. im single ;) im sorry ridzwan. i can't believe you anymore. kita jadi kawan k? ;) jangan malu-malu mahu text dengan aku lepas ne. i hope so. i'll miss our moment ;) aku akan rindu saat kau kentut masa kita b'calling. aku akan rindu body kau yang ada muscle tuu. aku akan rindu jambul rambut kau. semua aku akan rindu. dont worry bout me k? i'll take a good care of myself. simply saying, ILOVEYOU ;)


hug.kiss.love from : Najwa Faeizah.

No comments:

Post a Comment