here I am.

My photo
hai, i'm Najwa Faeizah . Live in Neverland . In a relationship with Peter Pan . Jelly ?

Friday 13 April 2012

i miss our moment ;(

list of how much i miss you :

1. aku rindu bila kau kentut time kita b'calling.
2. aku rindu bila kau panggil aku 'om'.
3. aku rindu mahu tengok jambul rambut kau.
4. aku rindu mahu hangout dating dengan kau.
5. aku rindu mahu duduk satu kerusi dengan kau.
6. aku rindu mahu tumbuk-tumbuk kau.
7. aku rindu cara kau pandang kuku aku yang kecil molek.
8. aku rindu nak tengok gigi kau.
9. aku rindu bila aku ejek kau 'aliff aziz'.
10. aku rindu bila kau bergurau dengan aku.
11. aku rindu bila kau suapkan aku pop-corn.
12. aku rindu time kita gaduh d kfc CP berlawan pulang naik taxi or bus.
13. aku rindu nak merajuk dengan kau then kau pujuk.
14. aku rindu nak holding hand dengan kau.
15. aku rindu nak gosok-gosok leher kau.
16. aku rindu bila kau paksa aku makan and minum.
17. aku rindu bila bergosip dengan kau.
18. aku rindu bila kau temankan aku facial. *terima kasih kerana sanggup menunggu.
19. aku rindu time kita off phone sama-sama time gaduh.
20. aku rindu kau punya body yang ada muscle.
21. aku rindu bila kau marah aku.
22. aku rindu nak b'calling sampai pagi buta.
23. aku rindu bila kau say 'iloveyou' dekat aku setiap hari.
24. aku rindu nak tengok wayang dengan kau.
25. aku rindu bila kau pandang muka aku.
26. aku rindu bila kau tanya pasal kesihatan aku.
27. aku rindu bila kau ambil berat tentang aku.
28. aku rindu bila kau tarik hidung aku.
29. aku rindu nak manja-manja dengan kau.
30. aku rindu bila kau kena denda oleh aku then mesti cakap 'iloveyou' banyak kali.


setakat ne ituu sejaa yang dapat aku ungkapkan betapa aku rindu kau sangat-sangat. i miss our moments. and jyeah, aku harap kau pun akan rindukan moment-moment kita dulu. now, aku rasa macam kita tak sehaluan sudah. jyeahh i've try all my best to trust you. trust 100%. but, ergh. i can't. last night you send a message 'i dont want a bad thing happen to our relationship' jyeahh, i hope so. tapi kenapa setiap hari kau buat aku curiga sama kau? apa lagi aku mahu buat? im give up. aku bosan sudah dengan kau. aku jujur k. aku tahu kalau aku lepaskan kau sekarang, aku akan menyesal. tapi, aku mesti percaya sama hati aku. i'm soo boring with you. i dont know why. sorry. aku just mahu jujur sejaa. hope that if kau baca this entry, kau faham aku k? dont blame me. and i wanna tell you, i've run out of credit. im sorry cause can't text you. simply saying, iloveyou.



hug.kiss.love from : Najwa Faeizah.

No comments:

Post a Comment