here I am.

My photo
hai, i'm Najwa Faeizah . Live in Neverland . In a relationship with Peter Pan . Jelly ?

Tuesday 8 May 2012

demam. batuk. sengsara ;(

hey guys. lama tak update blog. miss my spongy blog. yeah, 3 hari sudah aku ndaa sekolah termasuk hari ne. yeah. mula-mula malam hari ahad tuu aku sakit perut. Ya Allah, hanya Allah sejaa yang tahu macam mana sakit aku tuu. aku dah sapu dengan minyak panas tapi hmp. no effect. sampai tengah malam tu, badan aku dah start panas. panas bukan setakat panas biasa. panas sangatttt ;( macam panas air panas tu. hah. begitu laa. kalau aku hembus nafas pun terasa panasnya. eee. then kebesokkannya, batuk pula yang datang. Ya Allah, macam-macam dugaan yang engkau berikan kepada hamba mu ini ;( then start hari tu, kepala aku berat sangat. tak larat nak bangun. sumpah. kalau berdiri pun, terasa macam nak tumbang. nasib baik ada nenek aku tolong pegang tangan aku masa nak pegi tandas. haha. aku sempat ketawa time tuu ;) see? aku kalau sakit pun still boleh ketawa. seh, gurau ;) hari isnin tuu aku tak pergi sekolah. then hari selasa tu aku kira nak pergi sekolah. tapi hmppp. tak larat ;( badan tambah panas. batuk makin teruk. perut pun masih sakit. aku selalunya kalau sakit 1-2 hari sejaa. tapi hari ne? dah masuk 3 hari aku sakit. nenek aku bilang 'mungkin najwa ketaguran kali'. sebab kan, hari ahad tu aku jalan pergi 1B dengan abang aku. time tuu dah start sakit perut sebenarnya. tapi tak lah sakit sangat. then jam 8malam begitu dah sampai rumah. maybe betul cakap nenek aku tuu kan? esh. apa apa laaa. hehe. okayyy, thats all. nak pergi makan ubat kejap. assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment