here I am.

My photo
hai, i'm Najwa Faeizah . Live in Neverland . In a relationship with Peter Pan . Jelly ?

Monday 28 May 2012

single. forever alone ;)

hai. lama tidak update blog. hihi. well, 15 mei 2012 saya sudah menarik nafas yang panjanggggg ;) means? ehemmm. saya sudah single laa :) hihi. eh, penat laa cakap melayu sangat ne. huha. well, i'll miss you Ridzwan. yesterday, aku pegi kk. with my cousin. naik apa? naik bas ;) oh my goddd. aku tak boleh. dalam bas tuu, aku tak boleh fokus becerita dengan ousin aku. mesti ingat dia. sebab dulu kalau aku and Ridzwan mau pegi kk, mesti naik bas. hah! banyak kenangan dalam bas tuu. aku ingat macam mana dia ejek kuku aku, pegang tangan aku. ohhjyeaah! I miss that. I'll repeat. I miss that! then haritu aku ada buat sup telur untuk ayah aku. tetiba aku ingat dia. hah ;') what theee fish. then haritu movie 'suatu malam kubur berasap' ada main di chanel citra. well, itu kan movie kami yang pertama kami tengok di panggung wayang ;') grrrr. I miss him so much. plus, tiap-tiap malam kan aku mesti dengar lagu. kalau aku dengar sejaa lagu 'tercipta untukmu' mesti aku teringat dia. ahhh. benci nya perasaan ne ;( Ridzwan, kau mahu tahu kenapa aku mahu break up dengan kau? here, sebab aku selalu nampak kau bergambar dengan ex kau tu. then perangai kau 100% berubah ;) kau jalan pegi pekan kau tidak kasitau aku. then tiba-tiba sejaa haritu aku nampak gambar kau terpampang di skrin laptop aku di profile fb kau. I'm asking at myself. bila gambar ne diambil? then aku cakap, oh maybe gambar lama. tapi. I mark that. TAPI. mustahil laa itu gambar lama kan. aku tahu itu bukan gambar lama sebab rambut kau. haha. k gelak kejap. you wanna know something? I try all my best to forget you. Alhamdulillah, 90% I've already forget bout you ;) thanks Allah. so, aku harap kau belajar bagus-bagus di UITM nanti k. yang aku tahu nanti kau jadi guru sejarah or jadi peguam. I'm proud of you. jyeahhh ;)


hug.kiss.love from : Najwa Faeizah.

No comments:

Post a Comment