here I am.

My photo
hai, i'm Najwa Faeizah . Live in Neverland . In a relationship with Peter Pan . Jelly ?

Thursday 21 June 2012

happyd ;')

heii. lama sudah tidak update blog ;) heyyo spongy! hehe. well, hari ne cuti. besok pun cuti jugaaa ;) best lah ;) so, let's start our entry! tengok title aku. 'happyd' kenapa adaaa letter D tuu? -,-' as usual happy jerrr kan? haha. actually, title aku 'happy sad'. tapi aku bagi shortcut. alaaa, jalan pun ada shortcut, takkan laa ayat pun tiada shortcut kan? heee ;p eh eh. knapa title aku begituu? yeah me. mari mari aku cerita. kejap. bismillah dulu ;') saye kan anak Islam ;) okayy. sebenarnya kan, aku ada masalah family. bukan laa masalah sangat. tapi kan.... hmmm ;'( ibu aku baaaa ;'( aku tahu laa dia sibuk dengan kerja. tapi takkan laa dia langsung tiada masa dengan aku. pulang kerja tengok tv then tidur. dia tiada pun tanya khabar aku, macam sekolah aku. pulang dari kerja pun marah marah sebab rumah samak. aku pulang dari sekolah jam 2. sampai rumah jam 2.15 begitu. then makan, angkat kain, kemas rumah. aku langsung tidak kira penat aku. tapi ibu aku? ibu orang lain kerja juga. dari pagi sampai malam. memasak juga, kemas rumah. ada baby lagi mau jaga. tapi ibu aku? yes. aku selalu salahkan ibu aku sebab dia terlampau sibuk dengan kerja. tapi aku tidak berani mahu cakap itu ini dengan dia. nanti kena cakap anak derhaka ;( aku selalu cemburu dengan ibu orang lain. dorang layan anak dorang dengan mesra even dorang penat seharian berkerja. yes, aku tahu ibu aku penat. tapi selalunya kan penat ibu akan hilang apabila melihat anak mereka. kan kan? i don't know what to say. kalau ibu aku becakap dengan kakak aku mesti lembut suara dia. tapi kalau cakap dengan aku? mesti dia marah marah sejaaaa ;( apa baaa salah aku? huh?! kadang kadang aku rasa tiada makna sejaa aku tinggal di rumah ne. hmmmmm. aku kan, di luar aku nampak macam seorang yang ceria ;D tapi di dalam? sedih jooooo ;( aku lagi seorang yang pendam sendiri. aku tak tahu mahu luah perasaan ne dengan siapa ;( mahu luah dengan kawan malu. nasib ada spongyyyy ;) love you much spongy. so, aku tidak harap sangat lah ibu aku layan aku macam ibu orang lain. aku just nak dia luangkan masa dengan aku. talk to me lot mom ;( iloveyou. happy belated day. you're always be my girlfriend.



hug.kiss.love from : Najwa Faeizah.

No comments:

Post a Comment